Добавить отзыв

 
 
Карпати →  Чернівецька область →  Чернівці →  Готелі та мотелі Чернівців  → Георг Палац
 
Подождите идет загрузка...

Готельно-ресторанний комплекс Георг Палац / Чернівці

вул. Івана Богуна, 24
 
Опис
 
Розташування: Готельно-ресторанний комплекс «Георг палац» розміщений на тихій затишній вулиці, в самому центрі старої частини міста. Розміщення: В готелі є затишні і комфортабельні номери категорій Напівлюкс, Люкс та Сімейного Люкс . Просторі і світлі кімнати оснащені набором необхідних меблів, кондиціонером, телевізором (супутникове ТБ), холодильником, телефоном. У номерах є доступ до Інтернету (Wi-Fi). Всі номери з вигодами (душова...

 
 
 
Номери та ціни (3)
 
Період відпочинку:
Очистить даты
Показувати ціни в: грн. | дол. | руб. | евро
 

Сімейний Люкс
На даний час немає інформації щодо цін або готель зараз не працює.
Люкс
На даний час немає інформації щодо цін або готель зараз не працює.
Полулюкс
На даний час немає інформації щодо цін або готель зараз не працює.
Додаткова інформація:
Цены указаны в грн за номер в сутки.

В стоимость входит: проживание.

Дополнительное место (в номерах категории Полулюкс - раскладушка, в номерах категории Люкс и Семейный Люкс - двуспальный диван) - 50 грн/чел в сутки.

Відгуки (3)
Нормально, 3.8 из 5
оценка по 3 отзывам

Общая оценка отеля:
Георг Палац
3,8
 
Рекомендован для отдыха:
(1 отзыв)
(2 отзыва)
(2 отзыва)
(1 отзыв)
(1 отзыв)
(1 отзыв)
молодой паре (2 отзыва)


 - Комфорт (4)
 - Інфраструктура (4,7)
 - Чистота (4,7)
 - Персонал (2,7)
 - Харчування (3)
Готель Георг Палац (Чернівці) 3,8 из 5 на основе 3 отзывов туристов
 
 
"Георг Палац"
3,2
 

рекомендую для отдыха: молодой паре

 - Комфорт
 - Інфраструктура
 - Чистота
 - Харчування
 - Персонал
 

великі номери, чисті санвузли, всі необхідні меблі, знаходиться близько до центру і туристичних об’єктів

 

- Номери з «вікнами у двір» - це фактично на автостоянку, де паркуються місцеві жителі і гості готелю;
- Готель розташований на страшенно роздовбаній і темній вулиці (але це не вина готелю);
- В «Георг Палаці» у мене сталася надзвичайно неприємна ситуація. По необережності я забруднила постільну білизну. При розрахунку, коли адміністратор сказала на це, я без питань погодилась викупити її. Те, в що перетворив персонал готелю «перевірку» моєї постілі – це просто за межами нормального: чомусь в процесі перевірки номеру активно приймав участь охоронець, який разом з покоївкою приніс білизну адміністратору (збочинець?); адміністратор не знайшла іншого варіанту ніж перетрушувати брудну білизну (в прямому сенсі цього слова) прямо за стійкою ресепшн. Тон і вираз обличчя персоналу були такими, що складалося враження, що я вчинила ну просто жахливий злочин. Адміністратор сказала, що в них не вистачає білизни (треба було попередити – ми б привезли свою, ага).
Я заплатила за постільну білизну 870 грн. На жаль, я не перевірила правильність нарахування по прейскуранту і не отримала жодного документу. Просто я була в шоці від того, що відбувалось.
Ситуації бувають різні. І кваліфікація персоналу хорошого готелю і полягає у вмінні адекватно «розрулювати» нестандартні випадки. Не принижуючи ні себе, ні гостей.

 
 
Оксана, [%LB_PHP_MONTH_3%] 2015, Молода сім`я
 
Відгук залишений: 12.03.2015 01:42
 
 
Оставленные отзывы и комментарии отражают субъективное мнение их авторов и публикуются с сохранением авторской орфографии и пунктуации. Мнение автора может не совпадать с мнением nezabarom.ua.